Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów

Forum użytkowików serwisów: eMorze.pl polishSEA.com, jurata.com, jastarnia.com,
jastrzebia-gora.com, karwia.com, rewal.com, ustka.com,
wladyslawowo.com, krynicamorska.com, miedzyzdroje.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gravede ud mine par i Kinvara

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Labi1995



Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 156

PostWysłany: Pią Sie 24, 2018 4:17 am    Temat postu: gravede ud mine par i Kinvara Odpowiedz z cytatem

For nogle uger siden rejste jeg ned til Boston for at bes?ge Spaulding National Running Center. Centret ledes af Dr. Irene Davis, som er en af ??verdens f?rende eksperter p? l?bende form og skader, og udover at arbejde med skadede l?bere i klinisk kapacitet udf?rer de ogs? unders?gelser. Mens jeg var der, n?vnte de, at de leder efter barfodet og minimalistiske www.hijosdelvacio.es l?bere til at deltage i deres unders?gelser. Kom i gang for 1 session p? Spaulding National Running Center (Cambridge Street Cambridge, Cambridge 02138), ca. 2 timer
-Complet flere gange og l?b fors?g p? jorden og p? en tredem?lle
-Datorsystemet sporer din bev?gelse i 3D, og Adidas Gazelle Femme ??de kr?fter du producererA l?ser (takket Tom!) Har lige givet Nike Air Max Zero Womensmig et link til et imponerende stykke arbejde, der er udgivet p? Sneaker Report. De sammens?tter en fotoproduktion af de f?rste 100 sko til at passere ved i g?rsdagens New York City Marathon. Jeg plejer at v?re en fan af racerfladder, s? mange af mine yndlingssko er godt repr?senteret, og Nike og adidas synes at tage h?j ?resh?jhed med hensyn til hyppigheden af ??udseende (adidas adios Boost og Nike Zoom Streak fremst?r som amerikansk marathoner Meb Keflezighi har k?mpet for en skade, og at g? ind Nike Air Max 95 Damskie i nutidens NYC marathon var hans evne til at udf?re i bedste fald usikker. Som det viser sig, lukkede Meb's krop i km 19.3, men i mods?tning til mange eliter, der stod overfor en situation som denne, gjorde han ikke drop. Hvad gjorde han? Han tog en 3 minutters pause, han gik,Nike Air Vapormax Womens og s? sluttede han l?bet. Det var ikke smukt, men ligesom mange af os, der har k?mpet modgang i marathonet, fortsatte Meb og krydsede finishen linje med p? en dag hvor hans krop simpelthen ville afslutte. Hans sluttid var 2:23:47, som kan virke hurtigt, men han har k?rt under 2:10 p? NYC i mere end en lejlighed. Det viser sig, at det faktisk var K4 og @dougmt indikerede, at han ikke havde lignende problemer med Kinvara 3. Min suspici p? er, at problemet ikke var d?mpende, men at klemme fra siderne p? grund af Kinvara 4's t?tte forfodpas. Min kone har dette problem med hendes neuroma - smalle sko klemmer hendes fod og kan for?rsage f?lelsesl?shed og prikkende. Twitter-udvekslingen mindede om mig, at jeg aldrig havde skrevet en anmeldelse af Saucony Kinvara 4 og fik mig til at t?nke p? skoen. Min forsinkelse med at gennemg? dem er Adidas Superstar Femme simpelthen fordi jeg ikke har k?rt meget i dem. Og min grund til ikke at k?re i dem meget er, at de efter min mening er et skridt tilbage til Kinvara-linjen.
Jeg har en lang historie med Saucony Kinvara. Kinvara 1 var en af ??mine yndlingssko nogensinde, og jeg l?b to marathoner i dem, herunder mit BQ l?b tilbage i 2010. Kinvara 2 var bare en inkremental opdatering, s? stort set den samme sko. Sacuoni tinkered med s?len lidt til Kinvara 3 og tilf?jede en smule gummi p? nogle f? steder for at tilf?je holdbarhed, og den ?vre blev igen omarbejdet. Jeg kan godt lide ?vre Kinvara 3 - efter min mening f?lte det en smule mere rummelig i forfoden end tidligere modeller og lad mine t?er flytte mere frit. Jeg havde en st?rrelse 10 i hver af Kinvaras 1-3 uden store klager eller problemer. Ingen var s?rligt rummelige sko, men pasformen var ok Adidas Superstar Femme Noir for mig, og jeg fandt Kinvara 3 at v?re mest behagelig af de tre iterationer. Jeg antog, at Kinvara 4 ville v?re det samme med hensyn til dimensionering, men efter at have fors?gt p? min s?dvanlige st?rrelse 10 var det klart, at noget var anderledes. Forfoden var stram og den ?vre havde meget lidt give - mine t?er f?lte squished sammen. Jeg pr?vede derefter en 10,5, og mens det f?ltes bedre, f?lte skoen stadig som en t?-scruncher. Jeg l?b nogle gange i dem, og den eneste f?lte sig som en typisk Kinvara, hvis en tad strammer p? grund af tilf?jelsen af ??deres PowerGrid skum, men ?vre komfortfaktor var et stort problem. Forfoden f?lte sig stadig stram og restriktiv, og jeg kan ikke st? if?rt en sko, der ikke tillader mine t?er bev?gelsesfrihed. Som s?dan l?b jeg kun i dem et par gange, og de sluttede sig ubrugte p? min skostativ. Jeg Adidas Superstar Mujer gravede ud mine par i Kinvara 3 og 4 tidligere i dag og pr?vede dem p? en version p? hver fod. Sikkert nok synes Kivara 3 i st?rrelse 10 mere rummelig og mindre konstrictiv end Kinvara 4 i st?rrelse 10.5. Tilpasningen til Kinvara 4 er simpelthen for t?t p? fronten for mig, og det er Nike Air Huarache Womens en sko, som jeg ikke kan l?be komfortabelt i. Jeg kan virkelig ikke lide det materiale, som Saucony plejede at bygge den ?vre, det minder om den originale Nike Lunaracer, som ogs? havde meget lidt give.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group