Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów

Forum użytkowików serwisów: eMorze.pl polishSEA.com, jurata.com, jastarnia.com,
jastrzebia-gora.com, karwia.com, rewal.com, ustka.com,
wladyslawowo.com, krynicamorska.com, miedzyzdroje.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mer vaddering bakom

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Labi1995



Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 156

PostWysłany: Pią Paź 12, 2018 7:39 am    Temat postu: mer vaddering bakom Odpowiedz z cytatem

Det var tydligen en del debatt om huruvida man skulle inkludera en www.amolan.es skaft i sulan. Min kunskap om startdesign ?r rudiment?r i f?rh?llande till min kunskap om att springa skodesign, men min f?rst?else ?r att en skaft fungerar f?r att ?ka styvheten och st?ttar sulan under b?gen. Shanks ?r vanliga i arbetskl?der och vandringsskor - f?r mer om funktionen av en skaft se den h?r artikeln fr?n Out Gear Guy. Den "gjutna TPU-b?gen" i Proterra kan vara en del av mitt problem med skon. Mina problem med Proterra manifesterades p? en 7 mils hike i f?rra veckan i Vermont. Min fru och jag kl?ttrade p? en stenig ?terkopplingssp?r, och jag b?rjade k?nna en telltale n?tning p? ryggen av mina klackar. Bl?sor var i verk, och vi var bara Adidas NMD Mens en mil och en halv i vandringen. Problemet var uppenbart - den styva sulan b?jer sig inte bra, och varje g?ng jag skjuter ut min framfoot sl?par skonets baksida ner, d? n?r jag tog n?sta Nike Air Max 90 Hombre steg p? min h?l tryckte h?len upp igen. Resultatet var gnidning och n?tning p? baksidan av h?len. Givet att jag k?r en maraton p? en vecka, det sista jag beh?vde var blodiga, ?ppna s?r ?ver min Achilles-ins?ttningspunkt p? varje fot. Jag gick i panikl?ge och f?rs?kte dra ?t sn?ren Adidas Superstar Mens f?r att h?lla skon p? plats med en b?ttre l?sning. Det gjorde faktiskt det v?rre. Jag gick i andra riktningen och l?st dem s? mycket som m?jligt. Klackarna fortsatte att glida upp och ner i f?rh?llande till min hud, men det fanns tillr?ckligt med utrymme nu n?r n?tningen slutade. Jag h?ll dem verkligen l?s f?r resten av vandringen och lyckades ok. Jag tycker att det h?r ?r exakt samma problem som jag hade med Garmont st?vlarna som jag brukade ha. H?rda s?lar fungerar inte bra f?r mig, och jag tolererar inte blod och sm?rta f?r att bryta en sko in. Detta Nike Air Max 90 Mujer fenomen ?r inte unikt f?r vandringsskor. En l?pande sko med en olexibel tunga kan orsaka samma problem. Den ursprungliga Altra Lone Peak kritiserades f?r detta, och tidiga utg?vor av Altra Torin (som har en tjock tunga) saknade en upps?ttning spetsh?l som f?rhindrade en bra l?sning Nike Air Max 90 Womens av h?len. Jag v?rdes?tter mycket flexibilitet, eftersom det hj?lper mig att undvika h?lsskrapa och det ?r ett problem jag s?llan har haft sedan minsta g?ng. Det kan vara s? att en bra inbrottstid skulle ?ka flexen i sulan och hj?lpa mig att undvika detta problem, men jag ?r tveksam till att riskera bl?sning p? mina klackar eftersom det g?r b?de g? och springa olyckligt i flera veckor (om du har mycket mil p? Proterra, skulle jag vilja h?ra om flexibiliteten ?kar n?r de bryter in ). Jag kunde ocks? forts?tta att b?ra dem verkligen, men det kanske inte ?r det Nike Air Max 2017 Womens b?sta alternativet f?r n?gon som vill ha stabilitet i en vandringssko. Mitt r?d till Merrell skulle vara att h?lla det mesta allt om skomen, men ta bort skaftet fr?n sulan och f?rs?ka ?ka flexibiliteten. Klackr?knaren ?r inte heller v?l vadderad, vilket ?kar n?tning, s? att l?gga Nike Air Vapormax Mujer lite mer vaddering bakom h?len kan vara till nytta. Jag tycker om vad Merrell f?rs?ker g?ra med Proterra, men f?r mig ?r det bara lite av att vara en sko jag skulle v?lja f?r en l?ng vandring. Jag m?ste ge Proterra Sport Mid ett f?rs?k och se om den h?gre vristkragen l?ser min fot lite b?ttre f?r att f?rhindra n?tningen. P? den positiva sidan f?r Merrell skulle min nuvarande f?redragna vandringssko om jag beh?vde n?got lite mer ?n en sp?rsko skulle vara Merrell Mix Master Mid. Det ?r i grunden en vattent?t, b?jd version av Mix Master 2-sp?rskoen, och den delar Nike Air Max 270 Womens sin flexibla s?g och rockplatta. Det finns en ny version som heter Mix Master Mid Tuff som jag inte har f?rs?kt ?n, och den ursprungliga Mix Master Mid ?r klar kl 18:00 just nu f?r 76,99 USD (per 18 maj 2013).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group