Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów

Forum użytkowików serwisów: eMorze.pl polishSEA.com, jurata.com, jastarnia.com,
jastrzebia-gora.com, karwia.com, rewal.com, ustka.com,
wladyslawowo.com, krynicamorska.com, miedzyzdroje.com
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

oudste zoon mee om deel te

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Labi1995



Dołączył: 14 Sie 2018
Posty: 156

PostWysłany: Pon Paź 15, 2018 4:34 am    Temat postu: oudste zoon mee om deel te Odpowiedz z cytatem

Het probleem is dat een schoen die na enkele uren geweldig aanvoelt zich na 6 uur totaal anders voelt. En om 6 uur heb ik nog minstens 14 extra te gaan. Het type cursus dat je speelt, zal ook een impact hebben. Een schoen die geweldig is voor singletrack kan uiteindelijk verschrikkelijk zijn voor een natte rotsachtige baan Nike Air Max 1 Womens met veel zijwaartse beweging. De twee soorten blaren die ik normaal tegenkom zitten op mijn pink tenen en onder het nagelbed. Als ik ze op Nike Air Max 2017 Womens mijn tenen krijg, zien ze eruit alsof iemand lucht in de huid heeft ge?njecteerd en de hele huidlaag is gescheiden. Als het barst is het fenomenaal pijnlijk. Hier is een foto van de nasleep. En hier zijn enkele foto's van een blaar onder de nagelriem. Dit type blisterverpakking garandeert bijna dat ik de teennagel in de nabije toekomst zal kwijtraken, omdat de druk hem van het nagelbed scheidt. De levensduur van een paar weken wordt zo uitgelijnd dat hardlopen ondergeschikt wordt aan andere, belangrijkere / essenti?le bezigheden. Zoiets was dat wat de laatste grote week van deze marathontrainingscyclus moest zijn, in lijn met mijn laatste week van lessen, voorbereiding van het eindexamen en Nike Air VaporMax Womens opruimen en inpakken van kantoren / laboratoria. Ik geef morgen een eindexamen aan mijn Exercise Physiology-les en mijn doel is om tegen het einde van de komende week volledig verhuisd te zijn. Tot dusver heb ik een langzame maar gestage vooruitgang geboekt - het is verbazingwekkend hoeveel dingen ik heb verzameld in de afgelopen 10 jaar! Natuurlijk besteedde ik de meeste aandacht aan het verbinden van mijn vele losse eindjes aan de dagbaantje gedurende de week (en bloggen trouwens), en slechts ongeveer 10 mijl totaal beheerd. In zekere zin was dit misschien een goede zaak, gezien hoe gefrituurd mijn benen afgelopen weekend waren. Ik wist ook dat dit weekend ook zou worden neergeschoten. Vandaag is mijn Adidas Superstar Mens vrouw de hele dag yoga-lerarenopleiding dus ik hang met de kinderen (d.w.z. geen lange termijn mogelijk). Gisteren nam ik mijn Adidas Superstar Womens oudste zoon mee om deel te nemen aan zijn eerste Taekwondo-toernooi. Het was een evenement dat de hele dag duurde, en ik moest hem een ??gouden medaille zien winnen bij het breken van zijn leeftijdsgroep en een bronzen sparring. Ik had niet trotser kunnen zijn! Het leven van een paar weken wordt zo uitgelijnd dat hardlopen ondergeschikt wordt aan andere, belangrijkere / essenti?le bezigheden. Zoiets was dat wat de laatste grote week van deze marathontrainingscyclus moest zijn, in lijn met mijn laatste week van lessen, voorbereiding van het eindexamen en opruimen en inpakken van kantoren / laboratoria. Ik geef morgen een eindexamen aan mijn Exercise Physiology-les en mijn doel is om tegen het einde van Nike Air Presto Womens de komende week volledig verhuisd te zijn. Tot nu toe ben ik langzaam maar gestaag bezig - het is verbazingwekkend hoeveel dingen ik Nike Air Max 90 Womens heb verzameld in de afgelopen 10 jaar!
Onnodig te zeggen dat ik prioriteit had gegeven aan het binden van mijn veelheid aan losse eindjes aan de dagbaantje over hardlopen gedurende de week (en bloggen trouwens), en het lukte slechts ongeveer 10 mijl totaal. In zekere zin was dit misschien een goede zaak, gezien hoe gefrituurd mijn benen afgelopen weekend waren. Ik wist ook dat dit weekend ook zou worden neergeschoten. Vandaag is mijn vrouw de hele dag yoga-lerarenopleiding dus ik hang met de kinderen (d.w.z. geen lange termijn mogelijk). Gisteren nam ikcte nemen aan zijn eerste Taekwondo-toernooi. Het was een evenement dat de hele dag duurde, en ik moest hem een ??gouden Nike Air Max 90 Mujer medaille zien winnen bij het breken van zijn leeftijdsgroep en een bronzen sparring. Ik had niet meer trots kunnen zijn! Mijn zoon Adidas NMD Womens leerde een levensles die heel lang bij hem zal blijven, en het is er één die wij hardlopers allemaal goed kennen - de nederlaag zal soms plaatsvinden, maar je moet het achterop laten jij en kom de volgende keer nog sterker terug. Anders kwam terug van zijn verlies om een ??medaille te winnen, terwijl hij, als hij het had opgegeven en naar huis was gegaan, niet had geplaatst.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów Strona Główna -> Zasady, porady, prośby, informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group