|
o morzu BEZ CENZURY! - opinie internautów
Forum użytkowików serwisów: eMorze.pl polishSEA.com, jurata.com, jastarnia.com, jastrzebia-gora.com, karwia.com, rewal.com, ustka.com, wladyslawowo.com, krynicamorska.com, miedzyzdroje.com
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Porter Abe
|
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 8:19 am Temat postu: gebreid vest |
|
|
Toen we met Pasen naar Montreal gingen, damestruien was Little Miss Cub voor het eerst in haar leven ziek. Mijn normaal zo blije, goedlachse en aardige kleine baby zat als klittenband aan me vast. Ik droeg mijn Huggaloops de hele dag en de hele nacht. Toen ze me een pauze gaf en in de armen van een gretig familielid of vriend, liet ik mijn draagzak aan en wikkelde ik de Multiway Sweater om mezelf heen - je zou nooit weten dat ik mijn draagzak eronder verstopte! Ik ga niet liegen: ik worstel met mode. Je zult me in principe nooit betrappen op het dragen van iets dat zelfs maar minutieus onpraktisch of ongemakkelijk is om er goed uit te zien.
Mijn Multiway-trui is mijn nieuwe nietje: ik kan er borstvoeding in geven, er babykleding in doen vesten dames en mezelf dan inpakken en er fantastisch uitzien voor mijn opwindende solo-trip naar de supermarkt! Maar mijn favoriete tijd om het te gebruiken is met mijn meest onmisbare accessoire ... dit lieve kleine meisje dat me altijd weet te overtreffen door meer in de mode vesten te zijn dan haar mama.Alleen met de hand wassen of een stomerij gebruiken die de eigenschappen en zorgvereisten heeft die nodig zijn om te wassen IJslandse wol. Gebruik lauwwarm water en een speciale wolzeep. Gebruik geen zeep die kleurstoffen of parfums bevat. Week het kledingstuk ongeveer 10-15 minuten.
Implementeer objectief hoogwaardige infrastructuren en open-source totale koppeling. Stimuleer modellen van hoge kwaliteit dramatisch met bronnen op internet. Objectief procesgericht "out of the box"-denken verbeteren na verticale architecturen. Ik had al die problemen op school en ik heb nooit aangeraakt. Ik voel fleece vest dames me op mijn gemak met geweld shirt, wiet, alcohol, niets tot ik 27 was. Ik lette niet op in de lessen, ik maakte nooit huiswerk, als ik niet twee keer per dag koor had gehad, was ik misschien niet afgestudeerd. Pot is niet noodzakelijkerwijs het probleem.
Of aan de andere kant I Am Your Father Shirt om te zeggen dat het mooi is om curvy te zijn, of groter of wat dan ook. Wat het is. Maar het is zover dat ernstig zwaarlijvig zijn wordt verontschuldigd en zoals normaal wordt aangemoedigd. Wat het niet is. Het kan zowel ongezond zijn om slank te zijn als het ongezond kan zijn om overgewicht te hebben. Uiteindelijk hangt het af van het individu en wat voor levensstijl ze hebben. De werkloosheid daalt en wat hij doet om de handelsovereenkomsten met China te hervormen, zijn monumentaal. Welke beslissingen en welk beleid heeft hij in zijn termijn gecreëerd dat ik niet kan ademen? George Floyd T-shirt.
En de autoriteiten treden terug en geven stadsblokken gebreid vest over aan de klootzakken. Swat-sluipschutters zouden de 'leiders' moeten uitschakelen. Deze oom Tom kan het ook niet schelen. Ik keur niet goed wat deze mensen doen, maar ik begrijp als zwarte jongeman de woede en boosheid die je voelt vanwege wat er met George Floyd is gebeurd. We zijn het beu om gezien te worden alleen door de kleur van onze huid en behandeld te worden met I Can't Breathe Rip Bro Eric Garner officiële shirts. GENOEG IS GENOEG. Je kunt verontwaardigd zijn over de misdaad die sommige van deze mensen begaan, maar je begrijpt niet waarom deze rellen plaatsvinden. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|